قهوه ملس

کاریزمای مهران مدیری، با کمی درایت و دقت نظرش در بهره گیری از فرصت های درست و برآورد نتیجه ای که از اون حاصل میشه در جایگاه خودش نشون از رهبری درست ی مجموعه حرفه ایه که موفقیت حاصله اثبات این مهم هست! به قول پدرم بعضی افراد ذاتا مدیر و رهبر به دنیا می آن؛ توی همون بازیهای دوران کودکی، همیشه یکی از بچه ها به بقیه دستور میده و رئیس بازی درمیاره(شاید کودکی مدیری)*. که اگه به این بچه ها میدون بدن و اجازه بدن جرات و جسارت به خرج بدن مطمئنا آدمای موفقی خواهند شد.

تو این یکسالی که هربار وعده پخش این سریال رو از تی وی میدادن و بعد موکول میکردن به ماه بعد، حدسهایی زدیم به شرح ذیل!:

1. باتوجه به اتفاقات و حوادث اخیر، مطمون سریال دارای مشکلاتی بوده و مسئولین سعی در بازبینی و رفع این مسائل بودن. +

2. از نظر مالی با تلویزیون به توافق نرسید و چندماهی مشغول چونه زنی بودن(در صورت رد احتمال بالایی)

3. تهیه کنندگان پشتیبانی مالی درست حسابی نکردن. +

4. …

از نظر منِ از همه جا بیخبر(مخصوصا از پشت صحنه و عواملش) اینا اتفاقاتیه که ممکنه پشت پرده افتاده باشه؛ حالا به هرحال..

بعد از پخش سریال به شکل سی دی و دی وی دی و فروشش به مردم هم باز یه حدسهایی زده شد و وقایع رخداده اخیر به فروش این محصول و رعایت کپی رایتش بین ملت کمک کرد. خوب بعضیا که ما باشیم به نوعی با خرید سی دی اصل عزم کردیم از هنر و مسایل دیگه.. این گروه پشتیبانی کنیم و.. به هرحال شادمون میکنن، نوش جونشون!

حالا هر اتفاقی افتاده، افتاده! ما که داریم پول آب و برق و همراه اول رو …میدیم؛ اینم روش! باز لااقل این یکی مرهم دردامون میشه، به جای دو دوتا چارتا میشینیم یه ذره باهاش نفس میکشیم و زوری هم شده(به خاطر پولی که دادیم) میخندیم! الان کلاس یوگا میذارن واسه خنده درمانی، بشین به جاش قهوه تلخ ببین عین همونه. از تلخیش بخند تا حال بیای؛ جواب میده جان شما!

*ولی خداییش تعداد این بچه ها کم شده، منجی نداریم دیگه. تنها موندیم :؟

بیان دیدگاه