جُنگ تصویری: کی شبیه کیه!؟ (سری سوم)

عکسهای این پست از سایت totallylookslike.com (که در ایران متاسفانه در دسترس نیست) برداشتم.

برای مشاهده سایر عکسها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

81 عدد عکس ، سایز اصلی (271×401)

روی هریک کلیک کنید.

این نمایش پرده‌ای نیاز به جاوااسکریپت دارد.

منبع: totallylookslike.com

در رابطه با:

جُنگ تصویری: کی شبیه کیه!؟ (سری اول)

جُنگ تصویری: کی شبیه کیه!؟ (سری دوم)

5 پاسخ به “جُنگ تصویری: کی شبیه کیه!؟ (سری سوم)

  1. سلام خوبيييييييي كي يا نا :دي
    كجا بودي بابا، نميگي دله يه ملت واست تنگ ميشه
    تو سقف اتاقم دنبالت ميگشتم اينجا پيدام كردم مارمولك :ديييييي
    سرحالي؟

  2. باشه گلم

    ولی کاش اینطوری با دلخوری نمیرفتی

    دوست دارم بهت اصرار کنم ولی دلم نمیخواد ناراحتت کنم

    فدات … لینکت میکنم … حداقل وبلاگم سر سری بهم بزن

  3. سلام رییس،
    زنده ای هنوز؟ گفتم باید بیام باقیمونده های جنازتو از تو دهن شغالا و گرگا بیرون بکشم ولی انگار شانس نداریم……
    کم پیدایی نیستی؟
    میلت رو چک می کنی یا نه؟دو هزار و شونصد و دو تا ای میل زدم قبل از اسپم کردن یا پاک کردنشون بخوون :دی
    و لقد بخوره تو شیکم هر چی آدم زبون نفهمه (کپی رایت: رادیو پس فردا)

بیان دیدگاه