عکس‌هایی از کنسرت رضا یزدانی با حضور ستارگان سینما (بهرام رادان، مهراوه شریفی نیا و..)

در این کنسرت اشخاصی چون خانم ها رویا تیموریان، مهراوه و ملیکا شریفی نیا، نگار فروزنده، طناز طباطبائی  و..

آقایان بهرام رادان، کامبیزدیرباز و.. حضور به هم رساندند.

برای دیدن سایر عکسها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

منبع: جلال پوستر

5 پاسخ به “عکس‌هایی از کنسرت رضا یزدانی با حضور ستارگان سینما (بهرام رادان، مهراوه شریفی نیا و..)

  1. سلام؛خسته نباشيد،من از دختراي شريفي نيا خيلي بدم مياد خيلي بيمزن،نميشه به جاي اونا چند تا عكس دختر خوشگل بزاريد !!!!!!ممنون ميشم

  2. در ضمن چند تا چیز یادم رفت «شعر از خودش بوده (مرحوم گروسی)گفته بودم که وصیتش این بوده!بعدشم عزیزم خوب والی بوده حتما همشونو داشته!نه؟
    البته الان هم سفر هستم..جاتون خالی..بای

  3. سلام عزیزم خوبی؟راستش سفر نبودم اما چندین بار!اومدم وبتو چک کردم اما بروز نبودی همش همون مراسم خانم هاشمی خدا بیامرز بود فکر کردم نمیای !!!!!!!! منم بی انگیزه شدم نیومدم بنویسم! امشب اومدم کامنتامو چک کنم دیدم زحمت کشیدی افتخار دادی اومدی….منم خوشحال شدم اومدم اینجا……..راستی منم اسمال اقااااااااااا!!!!!!!!……!!!!ننم اجازه داده بیای!خیلی باحال بود بیشتر عکسای دیگه هم باز نمیشن احتمالا ایراد از سرعت سمت منه .!.!.!.اما پرسیده بودی که اونی که ماهان دفن بوده کی بوده؟! اسمش میر کوچک خان سرابندی بوده که میشه (جد)پشت چهارم یا پنجم مامانم(خدابیامرز)که حاکم سیستان و کرمان بوده که ……..واین بود خلاصش هر چند که گفتنش الان بی معناست اما بنا به دلایلی هرگز اسمی از اجدادم تو تاریخ ایران نیست…اگه انصاف داشتن مینوشتن…کمترین کاری که یکی از نواده های همین میرکوچک خان کرده(سردار علی خان سرابندی) این بوده که باعث بر افراشته شدن پرچم ایران در سیستان شده و به همین خاطر هم میشه داماد یکی از درباریان قاجار و و و و که این سلسله حتی برای سرکوب حاکم هرات و افغانستان و برای دفاع از ابروی ایران و حاکمیت مرکزی به اونجا لشکر کشی میکنن….اصلشون از ممسنی استان فارسه که الان به نام نور اباد میشناسن اما بعد با طوایف سیستانی مزدوج میشن و خاکش دامنشونو میگیره و در نتیجه الان منم یکی از اونام.این بود انشای من خانوم معلم خوبم!اجازه نمرمون چند میشه؟! بای عزیزم

بیان دیدگاه