نقاشی

خیلی وقت بود طراحی نکرده بودم، یه دو روزیه نشستم اینو کشیدم.

یه خورده توی سایه زدن کثیف کاری میکنم، البته چون میخواستم از این یکی عکس بگیرم و بذارم توی بلاگ کلی فشار آوردم کثیف نشه :دی ولی شد!

صورتشم اونطور که باید نشد،، ولی چون زیاد برای نقاشی دوست ندارم وقت بذارم(زود تمومش کنم) ریزه کاریاشو رعایت(آنچنانی) نکردم..

به هر حال منتظر راهنمایی و نظرات وارده هم هستیم

(حالا اگه گفتین این کیه؟؟! نیشخند)

——————-

پی نوشت: از اونجایی که تازه به اینجا نقل مکانیدیم، لطفا اگر تمایل به تبادل لینک دارید کامنت بدید، که یک در دنیا دوصد در آخرت ثواب دارد…

موفق باشید

13 پاسخ به “نقاشی

  1. برای این که نگی تقلب کردی من نظرم اینه تو انتخاب کنی … :دی
    من با مداد سیاه میکشم چون فقط همین و بلدم :زبون
    نمونه های پیشنهادیه من :

    و هزاران جوایز دیگر …

    باز هم انتخاب با شما .

    هنرمند باشید – محمود :دی

    • اینا چرا همشون کک مکی اند :دی!
      میگم اگه اشکالی نداره عکس هنرپیشه ای باشه چون باید مدل روبروم باشه تا بتونم بکشم(دور از جونمون حرفه ای که نیستیم!) البته من باب تقلب و اینا نمیگما!
      حالا هرجور مایلی، اگه قبوله که اسم شخصش باتو که تقلب هم نشه؛ اگرم نه یکی از اینن 3نفرو میکشیم 😉

  2. قشنگ کشیدی اما اصلا شبیه فریبرز نیست ، راستش شبیه یکی از بازیگرای بیس بال میمونه .. جدی میگم… البته بیشتر شبیه مربی های بیس بال …

    بروزم من ….

  3. سلام .
    هنرمند هم بودی :دی
    به وبلاگ من خندیدی سر خودت هم اومد اسماعیل اینا نداره اینجا !
    فکش رو آوردی جلو و پایین یه مقدار بینیش هم برجستگیش رو نشون نمیده …
    مثلا معما طرح کردی این کیه ؟ همون اول که گفتی …
    منم طراحی میکنم در همین حد و حدود هستم اگه مایل باشی یه طرح مشترک انتخاب کنیم بکشیم ببینیم داستان چه جوریا میشه …
    موفق باشی – محمود

    • سلام، :)) اشکالی نداره با هم :دی و :(( و :)) و امثالهم سر میکنیم.
      آخه دیدم شبیه نشده گفتم چه کاریه دیگه :دی
      بسیـــــــــــــــــــــــــــــــار موافقم
      پیشنهاد جالبیه، حالا چی بکشیم؟؟ (رفیق ناباب) :دی

  4. ايول دختر ، خيلي قشنگ كشيدي، واقعا كارت قابل تحصينه ( تحسين – تحثين) دقيقا كپ خودش كشيدي، شايد عكس واقعييش هم به اندازه ي اين طراحيه تو شبيهش نباشه
    شهراب شب پرست، نه؟!

بیان دیدگاه